رادار نقطه کور اوت لندر

چهارشنبه 6 فروردين 1399
13:20
admin

آپشن های اضافی که امروزه برای خودرو ها نصب می شود می توانند تا میزان قابل توجهی تصادفات جاده ای را کاهش دهند و طبعاً هزینه های مالی و جانی را که این تصادفات به شما وارد می کنند را نیز از بین ببرند . در ادامه به سه مورد از اپشن هایی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

رادار نقطه کور اوت لندر

رادار نقطه کور خودرو آپشنی کاربردی برای افزایش امنیت و کاهش احتمال تصادفات رانندگی ست. این آپشن به راننده کمک می‌کند تا به‌موقع از نزدیک شدن هر وسیله‌ی نقلیه‌ای به نقطه‌ی کور خودرو حین رانندگی آگاه شده و درنتیجه فرصت کافی برای انجام واکنش مناسب را داشته باشد. گرچه این آپشن می‌تواند برای تمامی خودروها کاربرد مؤثر داشته باشد، اما رانندگان خودروهایی که طراحی اتومبیل‌شان به آن‌ها امکان مشاهده‌ی وسعت کمتری از فضای اطراف را می‌دهد بیشتر از دیگر رانندگان به این آپشن نیاز دارند. میتسوبیشی اوتلندر نمونه‌ای از خودروهای اخیر است که به علت شاسی‌بلند بودن دارای نقاط کور بیشتری ست و درنتیجه استفاده از رادار نقطه کور هنگام رانندگی با آن امنیت راننده و سرنشینان خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این نوشته بیشتر رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر و نکات مهم در خرید آن را بررسی خواهیم کرد.رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر | خرید رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندرهمان‌طور که اشاره شد رادار نقطه کور خودرو آپشنی ست که نزدیک شدن وسایل نقلیه‌ی دیگر به نقاط کور خودروی راننده را به او اطلاع می‌دهد. منظور از نقاط کور خودرو نقاطی هستند که راننده حتی با استفاده از آینه‌های جانبی و آینه‌ی جلوی اتومبیل قادر به دیدن آن‌ها نیست و این نقاط عمدتاً شامل قسمت‌های انتهایی خودرو هستند. مسلماً این محدودیت دید می‌تواند در برخی شرایط مانند تصمیم برای تغییر لاین خطرآفرین باشد. سیستم‌های رادار نقطه کور طراحی شده برای تمامی خودروها از جمله رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر دارای سنسوری هستند که نزدیک به نقطه کور خودرو نصب می‌شود. این سنسورها هنگام فعال بودن رادار نقطه کور میدانی فرضی را در اطراف نقطه کور خودرو ایجاد می‌کنند و ورود هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی دیگر به این میدان را با استفاده از سیستم اعلام هشدار به راننده اعلام می‌کنند. اعلام هشدار رادار نقطه کور خودرو معمولاً به‌شکل علامت زردرنگی ست که روی آینه‌های جانبی خودرو نمایش داده می‌شود. این علامت‌ها هنگام وارد شدن وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو از هر سو، روی آینه‌ی جانبی همان سمت خودرو ظاهر شده و بدین‌ترتیب راننده را از موقعیت وسیله‌ی نقلیه‌ی نزدیک شده به خودرو آگاه می‌سازد. در برخی از سیستم‌های نقطه کور رادار خودرو هشدار دستگاه به‌صورت صوتی به راننده اعلام می‌شود و در برخی سیستم‌ها نیز از لرزش خفیف فرمان برای آگاه ساختن راننده استفاده می‌شود. مزیت این دو روش اعلام هشدار نسبت به علامت هشدار روی آینه‌های جانبی این است که در روش اول این احتمال وجود دارد که سیستم ورود وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو را از طریق علامت زردرنگ روی آینه‌ی جانبی به راننده اعلام کرده باشد اما توجه راننده به آینه‌های جانبی نبوده و درنتیجه از این هشدار آگاه نشود. مسلماً چنین مشکلی در روش‌های صوتی و لرزشی وجود نخواهد داشت.

پدل شیفتر سانتافه

پدل شیفتر سانتافه آپشنی هیجان‌انگیز است که امکانات مفیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به طور کلی نصب این آپشن موجب سهولت در رانندگی شده و در نتیجه با تجهیز خودروی خود به آن از رانندگی لذت بیش‌تری خواهید برد. این آپشن در چند سال اخیر جزو پرفروش‌ترین آپشن‌های سانتافه بوده و علت اصلی محبوبیت آن، کارایی بالایی است که دارد. در این متن به توضیح بیشتر در مورد دنده پشت فرمان سانتافه پرداخته‌ایم، لذا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با ما همراه باشید. گیربکس‌های دستی دیگر کم کم در حال خروج از صنعت خودروسازی هستند، چرا پدل شیفتر به بازار آمده و با نصب آن به راحتی و سرعت می‌توان دنده را تعویض و یا خلاص کرد. این آپشن محبوب علاوه بر این‌ها امکان حذف دنده از روی کنسول میانی را نیز فراهم می‌کند که در نتیجه به خلوت‌تر شدن فضای داخلی اتومبیل می‌انجامد. پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است و با استفاده از این آپشن دنده در دسترس شما خواهد بود، لذا بدون رها کردن دست از روی فرمان اتومبیل می‌توان دنده را تغییر داد. در حقیقت پدل شیفتر پشت فرمان اتومبیل نصب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا توسط دو دکمه بتوانید دنده را تعویض کنید‌. یکی از این دکمه‌ها به منظور کاهش دنده و دیگری برای افزایش آن کاربرد دارد و برای خلاص کردن نیز باید همزمان هر دو دکمه را فشار داد. بهترین شکل قرار گرفتن دست‌ها روی فرمان حالت 10:10 است. در صورت نصب آپشن دنده پشت فرمان دست‌ها به همین حالت بر روی فرمان می‌مانند و بنابراین ایمنی در رانندگی افزایش خواهد یافت. گفتنی است تجهیز خودرو به این آپشن با کیفیت بخشی به راندن اتومبیل، بسیار ضروری است چرا که وسیله‌ای کمک کننده برای حفظ جان سرنشینان است. دنده پشت فرمان برای افرادی که تمایل به رانندگی حرفه‌ای دارند، ضروری است، چرا که با استفاده از این آپشن سرعت عمل دست‌های شما حین رانندگی تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. در واقع با استفاده از این دنده دیگر لازم نیست دست شما مسیر فرمان تا کنسول میانی را طی کند، بلکه همان‌طور که فرمان را در دست دارید می‌توانید دنده را نیز تغییر دهید و سبک یا سنگین کنید.

جک صندوق برقی راوفور

جک صندوق برقی راوفور | جک صندوق عقب راوفور آپشن‌های خودرو که امروزه به بازار ارائه شده‌اند، همگی در جهت آسایش بیشتر رانندگان طراحی شده و موجب می‌شود رانندگی راحت تر و مطمئن‌تری داشته باشید. جک صندوق برقی خودرو آپشن موثری است که آسودگی بیشتری برای راننده داشته و استفاده از درب صندوق عقب خودرو را آسان‌تر می‌کند. صندوق عقب خودرو برای حمل بار و یا گذاشتن وسیله در آن، طراحی شده و استفاده زیادی دارد. هنگامی که راننده مشغول به کار دیگری باشد و بخواهد به طور همزمان درب صندوق عقب خودرو را باز کند، با مشکل مواجه خواهد شد. اما با جک صندوق برقی می‌تواند این مشکل را به راحتی برطرف نماید. در این مطلب به جک صندوق برقی راوفور خواهیم پرداخت و با توضیحات کامل در مورد مزایای جک صندوق برقی راوفور شما را با این آپشن ضروری بیشتر آشنا خواهیم کرد. به منظور تهیه جک صندوق برقی راوفور نیز می‌توانید برای تماس با آپشن کار، با شماره‌های موجود در صفحه تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره این محصول از کارشناسان مرکز به دست آورید و سپس خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید. در سیستم جک صندوق برقی سنسور تشخیص مانع استفاده شده است تا زمانی که هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعی جلوی آن وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و به راننده هشدار دهد. این سیستم اتوماتیک بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو می‌شود. نصب جک صندوق برقی بسیار راحت است و نیازی به قطع سیم کشی خودرو ندارد. برای نصب جک صندوق برقی خودرو تنها کافیست سوکت‌های آن را جایگذاری کرده و سپس آن را نصب کرد. این مزیت باعث می‌شود که گارانتی خود را نیز باطل نشود. در برخی مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده که می‌تواند باعث آسیب زدن به خودرو شود. با کمک جک صندوق برقی این مشکل به سادگی حل خواهد شد و می‌توانید با تنظیم سرعت جک‌های این سیستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگیری کنید. از مزایای دیگر این سیستم قابلیت تنظیم میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. این مسئله موجب می‌شود زمانی که خودرو در محوطه‌ای با سقف کوتاه قرار دارد، بتوانید درب صندوق عقب خودرو را به میزان دلخواه باز کرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ایجاد خسارت جلوگیری کنید. در صورت استفاده از جک صندوق برقی خودرو برای باز شدن درب صندوق عقب می‌توانید از ریموت فابریک و کلیدهای داخلی خودرو نیز استفاده کنید. جک صندوق برقی خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحی متفاوتی دارد و هنگام خرید آن باید به این نکته توجه کنید. تمامی مزایای گفته شده شامل جک صندوق عقب راوفور نیز می‌شود. اگر قصد خرید جک صندوق برقی راوفور را دارید و می‌خواهید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید با آپشن کار تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مرکز به دست آورید. حال که با این موارد آشنایی پیدا کردید ، شما می توانید جهت تهیه و نصب این آپشن ها بر روی خودروی خود به سایت شرکت اپشن کار مراجعه فرمائید.
[ بازدید : 407 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به minibop است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]